Sunglasses

Jag hade tänkt skiva ett argt inlägg häromdagen om att jag var sur för att jag inte tog med mig typ tre par solbrillor. Nej, för jag tog med mig ett par. Ett par som var lite sönder och jätterepiga. Då i hopp på att hitta ett par fantastiska (och billiga) här nere. Och jag har verkligen letat ska jag säga er. Alla är svinfula. Alla ser ut som om de kommer från 90-talets glansdagar. Eller något. Men den dagen jag hade tänkt skiva detta så hittade jag såklart ett par som var helt okej. Fast för mig är de fantastiska eftersom det tog mig ca 26 dagar att hitta ett par. Helt otroligt.
Ps. Sandie jag läste dina två (oj) nya inlägg på din blogg och du borde blogga mer så jag vet vad som händer. Detsamma gäller dig Josefine. En gång i veckan räcker. Fast helst fler.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: