Tuesday

Hejsan mina sötbollar. Idag har vi varit på matmarknaden fast vi kom dock lite för sent. Satsar på att komma dit tidigt på morgonen nästa gång. Vi käkade iaf mycket billig mat där. 30kr för räkor med vitlök, ris och sallad. Jag hittade även en till känning. Men denna är jag riktigt nöjd med! 60kr ungefär. Visar den imorgon (eller senare idag för er där hemma). Imorgon ska vi till stranden. La playa de Carrizalillo. Vilket är en jättemysig och liten strand en bit ifrån La Punta (som vi bor vid). Sen finns även den Italienska restaurangen där... som vi fick jättegod mat på förra gången. Och när vi ändå snackar italiensk mat så gjorde jag carbornana till hela bunten här ikväll. Blev dock äckligt carbonanamätt. Nu ska jag läsa och mysa tänkte jag. Är så trött pga att jag sov alldeles för många timmar inatt. Inte bra alls. Puss.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: