Un tranquilo domingo

Min bebis (Adrian) har varit jättesjuk idag och igår. Blödig som jag är grät jag en massa innan för att han skrämde mig med att det kanske var malaria. Sen ringde han och skrämde sin mamma också. Stackars Aleksandra. Hon kommer säkert inte kunna somna inatt. Fast Adrian sa att det var ett skämt tror jag hon kommer vara jätteorolig. Det har annars varit en riktig slö söndag här idag. Har läst ut en bok och myst! Har även gjort potatismos och diskat. Kim stod för kycklingen som vi åt till moset. Längesen vi åt hemma nu. Vi har mest bara ätit hos Mounchi-man. Haha! men det är ju så billigt och så gott! Smakar som tacos hemma i Sverige! Imorgon tror jag dock det blir en tur till Zicatela (stranden närmre centrum). Kram mina godingar därhemma!

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: