Dagens

Dagens humör: Just nu happy happy face. Innan idag? Lite uttråkad.

Dagens mående: Ont i magen.

Dagens borde: Borde inte göra någonting. Jag är på semester ju.

Dagens frisyr: Håret i en stor knut på huvudet. Som vanligt här nere. Pallar inget annat.

Dagens smink: Ingenting. Pallar inte sminka här heller.
Dagens klädsel: Just nu sitter jag här i mintgröna undies och en beige topp.

Dagens planer: Snart ska vi äta kycklingvingar och sallad.

Dagens vill ha: Marabouchoklad.

Dagens längtan: Längtar tills jag får träffa mina snuttar igen såklart ♥

Dagens fundering: Vad ska vi hitta på imorgon då?

Dagens beroende: Kramar och choklad (har tillochmed ätit nutella med sked)
Dagens tråkigaste: Att mina roomies hellre vill chilla än gå till stranden.

Dagens musik: Just nu Tegan & Sara.

 



0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: