Hello from Mexico

Hej. Äter tonfisk på burk och sitter framför denna dumburken en stund. Klockan är 9.44 och hemma är den 16.44. Idag ska vi väl äta riktig frukost när Erik, Kim och Johanna kommer tillbaka från deras promenad. Sen blir det väl stranden eller något. Och ikväll ska vi käka pizza hos vår hyresvärd. Annars då?
Vi äter på restaurang minst en gång varje dag.
Mitt spanska lärande går inte så galant, har mer lärt mig fler engelska ord. Haha.
Alla säljer mög i alla butikerna, och allt är samma. Om man dock hittar något tycker man det är för dyrt (fast det egentligen inte alls är dyrt).
Jag har köpt två grejor på hela resan. En sarong och en strandväska.
Adrian har för tillfället fler smycken än vad jag har. Jag har 0. Adrian 3.
Jag tycker någon av mina vänner ska råna en bank och komma ner och hälsa på mig. Jag bjuder på tequila!
Jag gillar inte Mexico City. Alls.
Taxin kostar igenting, cigg kostar ingenting och vin är inte så dyrt heller. Varför är det inte så billigt hemma? Då hade man ju kunnat gå ut varje dag ;) Och äta ute för den delen.

1 Kommentarer
Emelie

Puss på dig Sanna! Hoppas ni har det för jävla underbart!!!

2010-10-25 | 02:41:03
URL: http://hedbergemelie.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: