Sunday mood

Ikväll är det Halloweenparty på stranden. Eller i en bar på stranden. Har inte riktigt fått det fastställt än. Men det kvittar ju. Jag ska förmodligen vara pirat. Har inte så mycket material till att klä ut mig. Haha! Skulle behöva en ögonlapp eller något bara. Men skit i det. Annars får jag väl vara Barbie eller något. Det löser sig. Annars då? Vi har varit och handlat idag på Super Che (typ som Ica Maxi fast med väldigt mycket sämre utbud). Och snart ska vi steka hamburgare. Klockan fem kommer Courtney och fem av hennes kompanjoner (eller var det sex?) från Hostlet hon bor på. Och det som vi bodde på innan vi flyttade hit. Tydligen är det till salu också. Hosta upp lite pengar till mig så köper jag skiten och ni är välkomna. Puss.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: