T

Igår råkade jag slänga ner en tampong i toalettstolen. Vilket inte är så jättelyckad eftersom man inte ens får spola ner toalettpapper här i Mexico. Så jag fick fiska upp den med två tops. Stod och skrattade för mig själv medans jag höll på och fiska. Sen fick jag öppna ytterligare en ny (av mina fina o.b som jag har med från hemma). Har fortfarande inte vågat testa Tampaxen. Haha. Så det var alltså en ny jag råkade slänga ner. Och hur det blev så att den hamnade där är bara rätt så stupid från min sida. Men så går det när man tänker på flera saker samtidigt. Haha.
Kollade även på Lyxfällan med Adrian innan jag gick och la mig. Den med Vanita. Haha. Söt tjej alltså. 
Nu har jag precis ätit två kokta ägg. Snart hoppas jag att vi ska till stranden eller något. Puss.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: