W

Hola. Jag tänkte berätta om min otroligt händelserika Onsdag, kära vänner. Först vaknade jag och trippade in på toaletten. När jag kom ut låg Adrian i en sjukt rolig ställning. Halva benen utanför sängen, raklång i mitten och med ena handen liggandes väldigt konstigt på bröstet. Jag var tvungen att hämta kameran för att fota honom. Men kan inte riktigt visa bilden då han inte hade hela täcket på sig heller. Men jag får mig dock ett skratt varje gång jag har kollat på den idag. Det vill säga minst fem gånger. Haha. Efter detta gick jag till köket där jag satte mig för att pilla på datorn. Wow. Sen... hm. Ja. Har jag badat i poolen, spelat två omgångar Yatzy med killarna, läst min zoombiebok och kollat på Chocolate. Jonny Depp är bra snygg i den filmen alltså. Jag har också hunnit vara sur på mitt lilla team här i huset för att ingen ville hitta på något vettigt idag. Ja, sen gick vi iallafall och käkade fiskburgare + bakad potatis en bit härifrån. Potatisen var godast. Sen gick vi förbi en av de små shopsen här. Jag köpte chokladkex och Tampax. Yes, that time of the month. Är lite skeptisk till denhär Tampax grejen. Någon som provat? Fast såg att man kan ju faktiskt ta ut tampongen om man vill. Man behöver ju inte använda insjuktargrejen. Haha. Vi får se hur detta går. Kan någon skicka ner lite o.b till mig annars?

Här får ni se hur Adrian låg med handen iaf. Haha. Så söt. Fast jag fick ju inte plats i sängen sen :(

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: