Monday mood

Hej! Idag vaknade jag upp vid halv elva och åt frukost med morfar. Morfar var hemma hos oss och passade lilla vovven, som inte är så liten längre. Sen tog jag bussen till Helsingborget för att strosa runder i butiker. Alla helsingborgsflickor klär sig nästan likadant kom jag fram till under min lilla shoppingtur. Köpte med mig ett rött hårband (för att det blåste och min lugg ville inte ligga still) och en ny bh. Adrian hämtade sedan upp mig och nu är jag hemma hos honom. Fast han har somnat så det är inte så jättespännande. Ska väcka honom om en halv timme. Om jag vågar. Han är rätt grinig.

9 dagar kvar tills vi åker och jag började packa lite smått igår. Mest bara för att se hur mycket jag får plats med. Men får ändå inte fylla hela väskan så det är lite jobbigt. Haha. Vill ha med mig allt ju!


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: