August 6

Kände redan av i söndags att jag hade fått urinvägsinfesktion men trodde det skulle gå över av sig själv oftast gör det ju det! Men icke sa nicke i Torsdags vaknade jag upp med att det hade gått upp i njurarna. Har legat och kvidit sen i torsdags och det gör fortfarande ont! 10 dagar antibiotika sen hoppas jag det är ute från kroppen! Kommer ändå följa med till Öland då jag inte behöver anstränga mig där om jag inte vill. Kan ju ligga i stugan hela dagarna och läsa. Haha! Men hoppas på att må bättre till måndag iallafall.

Ikväll blir det fem timmars jobb eftersom Johan är redan ledig idag och jag mår ju lite bättre så får kämpa mig igenom dessa fem timmar. Kommer gå bra!

Gjorde precis ett test på face hur många procent av världen jag varit i och kom på att jag måste resa mer i Europa! Har bara varit i Grekland, Spaninen, Cypern, Danmark, Finland och Sverige såklart. Inte ens Norge. Haha! Riktigt dåligt ;) Om två timmar ska jag ner till jobbet så nu blir det kanske en liten powernap.

Bilden föreställer mina vaser med sand från olika ställen på resan! Har 13 st.


1 Kommentarer
Anonym

gud så vackert!!

2011-08-12 | 13:24:14

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: