Cartagena

Idag har jag och Adrian vadrat runt i vackra Cartagena (Klicka här). Vi började med att äta på ett Australienskt ställe. Jag beställde in en moster (tydligen) pasta. Orkade inte äta upp allt så tog det med mig och vi gav det till en tiggare. Sedan gick vi bara runder kollade på allt och fotade en massa. Vi hade egentligen tänkt att gå på Museum men det blev inte så. Hela stan är som att gå runder i ett museum så det behövs inte. Haha. Det är väldigt jobbigt att kolla in i affärerna här, alla affärer är som Zebra eller Lita hemma fast ungefär med halva priset. Tyvärr har man ju inte råd med ens det. Men jag och Adrian får åka hit på lyxsemester någongång och shoppa loss! Ikväll har vi ätit allihopa på en restaurang över gatan sen gick jag och Adrian en runda. Jag köpte vänskapsband till mina favvisar och ett par örhänge i silver.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: