Domingo

Hej! Vi har inte haft något internet alls de senaste dagarna. Efter den korta vistelsen i Quito åkte vi vidare till Perus kust. Vi stannade i fem dagar på ett ställe som heter Mancóra. Mysig liten turistby med stand och mycket fina grejor att köpa. Men jag höll mig i skinnet och köpte bara en present till Zack.

Nu idag kom vi fram till Lima efter ha åkt 17-18 timmar i värsta lyxbussen. Riktigt nice! Synd bara att alla filmer de visar på bussarna är på spanska men vi fick både middag + frukost så det var nice. Vi har även idag kommit fram till att det inte blir något Macciu Picchiu pga tid, intresse och pengar. Om jag är sugen på att se det när jag är 50+ får jag väl åka till Peru då. Men just nu blir det för dyrt och så. Känns dumt att Adrian ska behöva lägga en massa pengar på det också när han redan sett det. Så vi ska ta oss från Lima till La Paz (Bolivias huvudstad) med en direktbuss. Hoppas vi hittar en bara men enligt boken ska det finnas och denna bussturen kommer väl ta en 45 timmar ca. Blä. Men sånt är livet! Ikväll blir det kanske bio vi får se. Puss puss.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: