Lo que he comprado

Varje gång jag pratar med någon av mina vänner eller mamma i telefon undrar de vad jag har köpt och jag bara "ehhhhh... vet inte en sarong typ". Nu har jag faktiskt skrivit upp allt jag köpt och tänkte posta det här i bloggen. Så jag har köpt:
  • En vit klänning med flätade band
  • En liten strand väska
  • Silverring med stor vit sten
  • Silverring med en stor lila/blå sten
  • Ett armband i trä
  • Ett blått zabramönstrat linne
  • Ett grått linne med texten "Nicaragua"
  • Ett trähalsband med silverdetaljer och en tofs
  • Fjäderörhänge
  • Mönstrad strandklänning
  • Beige Oysho långärmad tröja
  • Beige Pull & Bear tjocktröja
  • Gråa Oysho mjukisbyxor
  • Svart/rosa Nike skor
  • Läpppenna & Solpuder
  • 3 Nagellack
  • Bershka linne i ljusgrått/beige
  • Bershka topp i kakigrönt
  • Batik sarong
  • Läderryggsäck
  • Sandaler med stenar och "nitar"
  • Stora silverörhänge
  • Armband gjort med Costa Rica-mynt i silver
  • Svart bikiniunderdel
  • Stickad kofta från Zara
  • Svarta leggins
  • Turkos keps från Nike
  • 2 Victoria Secret trosor
  • Lång vit volangkjol
  • Vänskapsarmand
  • Lite presenter...
+ Att jag har fått ett par högklackade skor från Zara & Ett YSL läppstift av Adrian.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: