Lovely superstore

Jag och Adrian kom nyss till Hostelet. Vi var och åt crepés på ett ställe Adrian tjatat om. Jag tog med räkor och sen en efterrätt crepés med flamberade äpple, glass, grädde och någon congac smaksatt sås. Yummie. Sen gick vi till en stoooor superstore. Och denna var helt underbar. Haha. Precis som Maxi hemma fast snyggare och med ännu större utbud. Jag hittade både O.B tamponger och intimtvål något som har varit omöjligt att hitta innan. Där fanns tom massa ost! Fast det blev inget köp på osten eftersom den är lika dyr som hemma och den som väntar på något gott... Men iallafall i denna affären fanns verkligen ALLT som man saknat och som man letat efter. Förutom intimprodukterna blev det lite smink också tex en fundation för 20kr & ögonskuggor för 25kr. Haha nu när vi kom hem berättade vi direkt till Markus om affären och gissa vem som vandrade dit nyss ;) Nu ska jag gosa med min bok och iste för Adrian ska ha datorn. Kisses.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: