2010

Detta ville jag/skulle jag 2010 och mina kommentarer på detta i fet text.
  • Åka till minst två länder jag aldrig varit i (Check! Det blev Mexico, Belize & Guatemala)
  • Åka på minst en festival (No check! Sandie var med i en bilkrock så det blev inget siesta)
  • Festa mindre (Check!)
  • Ta studenten (Check!)
  • Ha en underbar sommar (Jadå, vädret kunde väl varit bättre och jag kunde jobbat mindre)
  • Jobba mycket (Check!)
  • Starta upp ett eget företag (No check!)
  • Hinna med mer och hålla ihop med mina fina vänner samt pojkvän (Hinna med mer vet jag inte men hålla ihop med alla mina älsklingar har jag lyckats med)
  • Flytta hemifrån (No check! Det blev en resa istället)
  • Gå ut med "bra" betyg (Det blev bättre betyg än vad jag trodde iaf)
  • Skaffa hund (Ja, familjen skaffade ju Bazze)
  • Fylla 19år (onödigt) (Check!)
  • Bli rik (Nja, jag sparade ju iallafall ihop till min resa...)


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: