Bye bye 2010!

Nyårsafton var väl sådär. Jobbigt att behöva gå upp klockan fyra på morgonen när man inte sovit ett skit och är jätteförkyld. Vi skulle kolla på pyramiderna i Tikal så det var därför vi gick upp fyra. Tikal var vi färdiga vid tolv och vi var hemma på hostlet igen vid två. Då käkade jag en kyckling curry och skrev lappar till ett nyårsspel. Sen sova en stund. Duscha. Och vid sju, åtta gick vi till en restaurang och åt. Men fy vad jag mådde dåligt. Trodde att jag skulle somna sittandes och snyta ut hela hjärnan samtidigt. Efter maten gick vi upp till hostlet igen och tog några drinkar. Hela ön fick stömavbrott i en halvtimme. Haha. Sen innan tolvslaget gick vi till torget. Väldigt mysigt. Det blev raketkollande, salsa och pussandes med min fina Adrian. Sen gick vi och la oss vid halv två, tror jag. Fick även se en tarantela spindel igår! En kille hade hittat den i sitt rum på vårt hostel. Ja, det var allt jag hade att säga idag. Hoppas på att bli av med denna jädrans förkyldningen och snart ska vi äta BK. Mums. Puss.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: