2010

JANUARI

Började året med att åka till Donken med pappa och lämna Sandies röda bh i driven när hon jobbade. Hon glömde den dagen innan när pappa hämtade oss efter nyårets bestyr. Jag hade mina lackleggins och nya tretorn stövlar varje dag jag inte gjorde något vettigt. Sen gick jag i skolan. Gick ut lite. Mös väldigt mycket med min man. Firade mammas examen.

 

 

FEBRUARI


Var i Sälen med pappa, Adrian och Zack. Färgade mitt hår i guldiga slingor (igen). Firade både mammas och Adrians födelsedag. Stannade mycket inne och kollade film. Skolan. Fikade. Jobbade.

 

 

MARS


Festade på Cantina med mina folket från Skafferiet. Gick modevisning på MQ. Jag klippte lugg. Var på studentfest. Jobbade och fikade som vanligt (det kan ni räkna in i jan-sep). Stoffe fyllde 23år. Åkte på skånetur med Adrian och Sandie. Haha. Hade en av de bästa utgångarna på året med Adrian, Andy, Sandie och Emelie.

 


APRIL


Var på Hoffmaestro med bästa Sandie och hade svinkul. Min mobil dog på Tempel. Rip. Sandra flyttade in i mini-lyan och vi hade det mysigt där. Med Josefine. Firade 1 år med Adrian. Förfestade i kärnanparken med ett gott gäng. Skitkul. Mycket The Tivoli och mycket Torstens. Zack konfirmerades. Skrev 1000 skyltar till Adrians kiosk.

 

MAJ


Färgade året ännu blondare. Praoade i Adrians kiosk. Haha. Jobbade. Fikade. Festade. Mös.

 

JUNI


Tog studenten. Fyllde 19. Midsommarfest i Kiosken. Jobb. Och uteserveringar.

 

JULI


Tylösand. Lars Winnerbäck med älskling i Götet. Saras 25-års fest. Haha, Halmstads Äventyrsland med Adrians kusiner, Isa och Adrian. Räkor på Klitterhus. Sen allt annat jag brukar syssla med.

 

AUGUSTI

Kräftskiva. Personalfest. Bokade resan. Turade. Fick Bazze. Rugbyfest.

 

SEPTEMBER

Sprittömmarfesten. Jobba. Börja räkna ner dagar till resan. Klippte lugg igen. Plockade svamp i skogen med Adrian. Mös i Bjäre med mina vänner.

 

OKTOBER - DECEMBER

Hade min avslutningsmiddag, en av årets roligaste utgångar och åkt på resan och tänker inte skriva om resan för det vet ni redan så mycket om!



0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: