Right now - Punto Iugazu!

Hejsan! Nu är vi framme i Punto Iugazu. Kim visade oss till ett riktigt nice hostel där vi bor alla fyra i ett rum. Hostelet har en stooooor pool med solstolar, bar, stor restaurang mm. Lite som ett resortställe men minus alla kinkiga pensionärer och jobbiga barnfamiljer. Haha. No offense. Imorgon eller på måndag blir det att kolla på vattenfallen och idag har det bara blivit att hänga vid poolen och sola. Nu kommer ltre bilder från Salar de Uyuni. Första bilden är på en tågkyrkogård, andra på saltöknen med mig och Adrian gullandes och den tredje sitter jag vid hotelet som är helt gjort i salt.

1 Kommentarer
M E R E I

- åh vad jag blir sugen på att resa när jag läser din blogg! massa fina bilder har du också!

2011-03-15 | 10:43:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: