Hello Sweden

Hello. Har inte haft ork att skriva innan :) de senaste dagarna har vi besökt Kata beach i en natt, åkt till Koh Phi Phi, träffat på Jeanette och Tina, käkat två middagar med dem och varit på Long Beach. Igår brände jag pannan något djävulskt så den är till och med uppsvälld. Tycker jag ser lite dum ut... Och då hade jag ändå solskyddsfaktor 30 igår samt satt i skuggan hela tiden vi va på stranden. Galet alltså. Idag ser jag ut som någon med bandage runt pannan. Haha. Får absolut inte få någon sol på pannan idag! Ska köpa en hatt också. Får se vad vi ska göra idag har bott på ett skithotell i två nätter och hittade ett nytt igår som vi flyttar till idag. Bara 50kr dyrare per natt så det är bra!! Nu blir det frulle och vänta på vårt nya rum :)


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: