The Weekend

Halloj. Fick en fråga om mina hårextations. Om det va clips eller "riktigt" löshår. Jag satte in löshår med silikon i Bangkok. Fattar inte skillnaden med silikon och kreatin men det ser ut som när man satt in det med kreatin. Får ta en bild och visa senare!

Haft en underbar helg! I fredags var vi ett stort gäng som drack o käkade gott på Santoriri i Helsingborg sen gick vi upp till Max & Amir för mer dricka. Sen blev det rundan i stan Tivoli, PL, Madame och Cardinal! Somnade på Max soffa på morgonkvisten. Hade galet kul! På lördagen körde Adrian mig till jobbet. Jobbade 16-02 sen blev det en runda på Tempel. Igår gick jag och Adrian och kollade bio med min lillasyster Isa. Vi såg Hunger Games. Bra film som fasiken! Och idag har jag och Adrian varit på Gyllene Prag med Max. Det blev mat och öl sen ett glas rött på Mogwai. Nu blir det film med Adrian! Myspys.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: