B W

Hello. Efter en helg med sjukdom och blä började veckan faktiskt riktigt bra. Mötte upp min sötnos Sandra på måndagen och vi satte oss på Il Caffé Brutale där jag tog en go surdegsmacka och sen drack vi massa kaffe på utserverigen och bara gotta oss. Satt där typ i två timmar i solen. Så nice. Sen gick vi inom några butiker och vid fem börja jag jobba.
 
I tisdags vaknade jag vid tolv för att sätta mig på balkongen tre timmar och bara läsa bok, lyssna på bästa P3 och sola. På kvällen firade jag och Adrian vår 4-års dag. Eller ja vi träffades för första gången för 4 år sedan. Han bjöd ut mig på Kitchen & Table och der var jättegott verkligen! Åt dumplings, råkaka och oxfilé med bubbel och rödvin till det. Mums. Sen gick vi till mitt jobb för att dricka lite grappa och prata med mina underbara kollegor. 
 
Idag har jag åkt ner till stan för att äta lunch med Jennie och sen satt vi i Norra Hamnen typ två timmar och bara snacka en massa, sola och drack vanilla latte. Efter det gick man till jobb som vanligt men det var mysigt då Loisa är frisk och fick jobba med henne har inte fått göra de på en vecka ;)
 
    

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: