Hello

Det har hänt en jäkla massa på sista tiden. Inte bara att man har tokjobbat med bästa Loisa utan massa annat också. Ser framemot sommaren, jobb, party men framför allt att min bästa Sandra ska bli mamma. Helt underbart. Är så glad för henne och Gardis skull och har börjat tjata på Addi om en egen bebbe men han är inte helt inne på den idén. Haha. Han vill istället att vi ska flytta till Mexico. Men det hade varit jäkligt nice. Sommar året runt! 
 
I måndags iallafall fikade jag och Loisa med Isabelle på Viva. Satt bara och snacka massa. Sen jobb och där va kaos. Sjukt mycket folk för att vara måndag. Helt galet. 
 
Igår jobbade jag lunch (vilket jag typ aldrig gör) sen gick jag till systemet för att köpa lite rödtjut till min och Adrians köttbullskväll. Så sjukt gott med hemmalagade köttbullar, brunsås och potatis. Mums. När vi hade ätit kom Jennie hit en stund sen gick vi till stan för att möta Loisa och Juila på Mezo. Satt bara där typ en timme och tog en kaffe sen hem igen och mysa med min pojk. 
 
Och imorgon blir det Ängelholm för Torstens tjejkväll. Jättemysigt. Ska äta vid åtta sen bara parta med alla damerna. 
 

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: