Cumpleaños de mi bebé

Hejsan! Tänkte prova på det här med att blogga om ens mindre glamorösa vardag igen men why not ibland är det ju faktiskt rätt kul. Den här veckan är början på en tre veckors ledighet då vi renoverar restaurangen. Men än sålänge har jag inte hittat på något överdrivet jättekul. Drog ut en visdomstand i måndes, var sådär kul. Käkade middag hos Adrians föräldrar igår och fixade lite i lägenheten. 
 
Idag har jag och Adrian fått en ny tv. Och Adrian fick även en lite tidig födeledagspresent. Ett playstation. Han fyller 29år imorgon men önskar sig fortfarande grejer som min yngsta lillebror hade velat ha. Det finns en charm med det också. Efter ha fått upp tvn åkte vi till ÖoB samt Willys för att storhandla. Hann även förbi salongen för att hämta ett ton kläder som jag lämnat där efter modevisningen i fredes. Och det bästa efter alla ärenden köpte jag en pastasallad från Aldas. Inte käkat där på år och dar men gott va det! 
 
Imorgon är det ju som sagt min älsklings födelsedag och revben, goa vänner samt rödvin står på schemat! 
 
Här har vi några bilder från i fredes då jag gick modell för Roots. 

1 Kommentarer
Isabell

Kul att du börjat igen!!! :D Är du sambo nu? Kan du inte visa lägenheten i så fall? Så kul med inredning! Plus att jag sett i denna och tidigare bloggar att du dessutom är riktigt bra på det! :)

2013-02-21 | 20:46:18

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: