Mi casa su casa

Gårdagen var lyckad. Det var en trevlig kväll med mat, vänner och vin. Idag har jag gått upp vid tolvsnåret för att ha möte med min chef och köksmästaren Linus. Vi käkade lunch på Chateau Foret. En jättetrevlig krog på Södra Storgatan här i Helsingborg. Brukar faktiskt rekomendera mina gäster dit om vi har fullbokat. Hur som helst vi skulle diskutera hur den nya menyn kommer att se ut. 
 
Efter mötet åkte jag till Coop för att köpa potatis och lingonsylt. Ska nämligen laga köttbullar till mina män ikväll. Gick även förbi blomsterhandeln för att köpa tulpaner. Älskar verkligen att ha snittblommor hemma. 
 
Fick en fråga om jag och Adrian är sambos nu och det stämmer. Har börjat att fixa till i lägenheten men det ska målas och mycket ska köpas nytt här innan jag är nöjd. 
 
 
På bilden ovan ser ni en del av vårt vardagsrum det som ska ändras och köpas är att väggen ska målas granitgrå och få upp någon trevlig tavla. Soffbordet ska köpas nytt har inte hittat något fint än dock och en kohudsmatta ska inhandlas. Ska även köpa hyllor till väggen som inte syns.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: