Miércoles

Fick lämna in min lilla mobil idag. Tråkigt. Hoppas de lagar den snabbt bara. Problemet med den var att den laddade ur på ca 2 timmar och blev väldigt varm men har läst att det tydligen ska vara ett problem hos Iphone 4S. Vi får se. Efter netonet åkte jag och pappa till väla för att strosa runder på Claes Olsson och sedan käka lunch. Och efter lunchen åkte vi vidare till Biltema. Haha. Så bara "pappabutiker" idag. Men det var trevligt.
 
Annars denna dag har jag & Adrian åkt ut till hans föräldrar för att hämta en lånemobil till mig. Det blev en liten röd flipflop samsung. Yey! Tänker inte prova på att smsa med den. Lär ju ta ca 10 minuter för mig att skriva ett sms numera på en sådan gammal mobil. 
 
Jag har även invigt mitt nya toastjärn och lagat en svingod carbonara. Imorgon hälsar vi på Loisa i Änglahåla. Puss.
 

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: