Monday mood

Dagen har börjat med att pappa hämtade upp mig för att åka hem till Mamma och ta det sista av mina saker jag hade där. När jag kom hem gjorde jag lite brunch till mig och Adrian. Gjorde en jättegod potatisomelett med vitlök, paprika & salami. Sedan satte jag igång med att städa städskubben/garderoben och det blev väldigt organiserat och fint jämnfört med hur det såg ut innan. La bland annat in en matta och hängde upp alla kläder med likadana galgar osv. Hatar verkligen fula plastgalgar och tänkte ta ner de gamla i källaren imorgon. Nu håller jag på med att skiva en önskelista på begäran av min man. Haha. Samtidigt lyssnar jag på P3 Spel och strax blir det tacos! Yey.
 
 
Blev en liten bild på städskubben/garderoben. Önskar jag tagit en "före"bild också.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: