Tomar el próximo libro

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Chianti ligger mellan Florens i norr och Siena i söder och är ett av världens mest kända vindistrikt.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En stor glasskål full med massa skit allt i från örhänge, gamla lappar, bankdosor mm.

3. Vad var det senaste du såg på TV? Musikvideos igårkväll. Kollar nästan aldrig på TV. Kollar på play och Netflix istället.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Strax tre.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Adrians spelande på Black Ops.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Rökte en cigarett.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Kollade igenom massa bloggar.

8. Vad har du på dig? Mitt älskade Nicaragua linne!

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Nope! 

10. När skrattade du senast? Förmodligen någon gång under kvällen när Max & Adrian retats med mig.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Ja, inte mycket. Vi har inga tavlor eller något på dessa väggar men imorgon blir det förhoppningsvis ändrig på det!

12. Har du sett något konstigt på sistone? Hm. Inget jag kan komma på sådär bara.

13. Vilken var den senaste film du såg? Kollade på dokumentären The Cove.

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Skulle köpt ett Hostel någonstans i Mexico och bara glassat runder där och träffat människor från hela världen! 

15. Tycker du om att dansa? Jag älskar det! 

16. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Kanske Noelia & Jimney.

17. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Det är en av mina drömmar så ja!

  
   
 
Lite insta bilder. 1. Jag i mina nya glasögon! 2. Middagen med gamla Torstens crew hos Danne & Tessan. 3. Mina snygga naglar. 4. Rätt kul text jag hittade som stämmer så jävla bra in på mitt och Adrians förhållande. 5. En poser bild bara. 6. Mina favorit parfymer från Clean.

 


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: