Jueves

Idag har jag åkt in till Ängelholm först klockan 8 på morgonen för ett läkarbesök. Fick McDonalds frulle så var ändå rätt nöjd. Kom hem klockan 9 igen och sov i två timmar för att sedan fixa mig och åka till Ängelholm igen! Haha. Denna gången var det för att fixa mina naglar. Kunde inte göra det igår för att tåget var försenat. Så störigt. Men men. Efter det fikade jag först med Anna-Bell sedan en snabbis med Loisa. Väl framme i Helsingborg åkte jag upp till pappa och åt köttbullar med han och alla syskonen. För de som inte vet har jag tre småsyskon. Nu är jag hemma och har lyssnat på Forni & Daschas podcast, var väl sådär. Annars ikväll vet jag inte blir väl glo på serier eller något. 
 
Jättegammal bild på mig när jag var typ 15 och Zeth 1,5år.
 
 
 

2 Kommentarer
Tess

Fin bogg kika gärn in på min också och släng in en kommetar om du vill :-D

2013-03-07 | 22:35:22
URL: http://hedstrand.devote.se
Anonym

Så söt lillebror!! Är dina föräldrar skilda?

Svar: Ja, det är de!
sancianafeli.blogg.se

2013-03-08 | 02:50:36

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: