Lilla listan

Vad åt du senast? Nybakt fransbröd med massa goda charkisar och ost.

Vilken film såg du senast på Bio? Små Citroner Gula med min Mami.

Vilka är dina tre bästa serier? Sex and the City, Prison Break och Californication.

Vilken bok läste du senast? Sista boken i Jens Lapidus Stockholm Noir triologi. Men jag läste inte klart den. Sjukt seg och inte alls lika bra som de andra två.

Vad ska du göra i höst? Jobba och spara pengar till vintern.

Ska du resa någonting i år? Kanske åker till Olso för att hälsa på Sandra i maj, hoppas på en liten resa i Augusti och annars blir det förhoppningsvis Mexico i vinter.

Vilket är de senaste klädesplagget du köpte? Jobbskor. Supertråkigt men jag måste ha dem.

Hur länge har du bloggat? Sen 2008 så alltså fem år.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag: Gynning, Forni och Victoria Törnegren.

Jag & Loisa älskling på Mogwai
 

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: