Lista

Mysigaste fiket: Etoilé på Drottninggatan är störtmysigt med supergoda surdegsmackor. Stort plus för tokfin inredning annars hamnar jag rätt ofta på Espresso House på Bruksgatan. Gott kaffe och mysigt men varken mackorna eller desserterna är något att hänga i granen.

Gör en vanlig vardagskväll: Jobbar. Och jobbar jag inte så tar jag det lungt, äter ute eller går ut och svänger på stan.

Skönaste promenaden: Ner till stan när man ska hitta på något skoj eller en sommareftermiddag när man fått sluta tidigt från lunchen.

På nattduksbordet: Jag har inget nattduksbord driekt men en stol och där hamnar oftast lite kläder och min mobilladdare.

Bästa sajten: Netflix och tradera.

Kräm jag inte klarar mig utan: Min duchkräm från Nivea med olja.

Tränar helst: Om jag ska röra på mig blir det väl någon PW eller så. Får börja bli bättre på det dock.

Senaste impulsköpet: Igår var jag inne på nelly och fyndade på deras reasida. Det blev ett par bikinitrosor med paljetter, en kofta, ett fint linne och ett schampoo.

Favoritmagasin: Jag gillar Elle och Mama. Café är också en av favoriterna. Älskar tidningar.

Bästa transportmedlet: Taxi. Jag har inget körkort. Men bussen funkar bra den med.

Senast nerladdat: Senaste avsnittet av Californication.

 

 


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: