En lista

Nu när jag tänkte börja blogga lite igen känns ju en lista ganska aktuell. Så här kommer en...
 

Hemstad/ort: Helsingborg

Civilstatus: Sambo

Vin eller öl?: Beror lite på. Vin kan jag nästan dricka lite vad som helst men när det gäller öl vill jag gärna ha finöl.

Dag eller natt?: Jag är en kvälls och nattmänniska. Därför jag jobbar kvällar. 

Färgfoto eller svartvita?: Svartvita. Älskar svartvita biler. Finns någon annan slags mysik över dem

Telefonkontakt eller sms?: Jag tycker inte alls om att smsa. 

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Nej, hade mitt rum utanför huset så det var ganska enkelt att "smita" ut.

Har du nånsin gått på bio ensam?: Ja, det hade varit något. Jag kan göra mycket själv tex gå ut men att gå på bio själv känns som något man borde göra.

Saknar du någon just nu?: Jag saknar Josefine. Man behöver en Josefine i sitt liv och att hon bor i Paris kan vara jobbigt ibland.

Är du svensk?: Jag räknas som invandrarbarn då min mamma är från Finland. Men jag känner mig väldigt svensk. Jag kan tyvärr inte ens tala finska.

Rullar du spaghettin eller skär du den?: Jag jobbar på en italiensk restaurang så givetvis rullar jag den.

Sover du helst själv eller med någon?: Kan somna själv men vill gärna ha någon hemma i lägenheten. Är extremt sällskapssjuk och gillar inte att vara själv.

Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja, det tycker jag. Jag är väldigt ärlig mot mina föräldrar både om åsiker, vad jag gör och vad jag tycker. 

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Det blir väligt svårt då jag är väldigt verbal men om det skulle stå pengar i prispotten för fyra tysta timmar hade jag definitivt kunnat det. 

Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja, men eftersom jag inte har körkort har det bara hänt en gång.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ja, min Adrian är sju år äldre än mig.

Vem vill du bli full med just nu? Loisa.

Vem pratade du senast i telefon med?: Adrian.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: